fredag 3 augusti 2007

ComHem

Usch för telefonköer! Nu har jag precis köat hos ComHem. Jag har testat mail innan. Men svaren är så korta och svarar inte på frågan. Jag gav upp ringde istället.

Nu vet jag i alla fall att:

1, Eurosport utgår ur ComHems analoga nät 1 September. Vad gäller digitalbox (som vi har), är ännu inget klart. Besked kommer någon gång i Augusti, kanske.

2, När man har digitalbox visas Stockholms lokala nyheter oavsett var man bor. Precis, det är det vi inte vill ha. Detta jobbas det på, med någon slags prioritet. Ha, prioritet låg då kanske.

I övrigt är vi nöjda med ComHem. Synd med Eurosport, löser det sig inte byter vi abonnemang snarast möjligt. Och nej, vi tycker inte att nya kanalen TV4 Sport låter intressant.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ärligt talat, har vi inte fått nog av Stockholm snart? Jag är så innerligt trött på denna stad och det jävla Allsång på skansen att jag vill spy! Jag har sagt det innan och säger det igen; det bästa med Stockholm är tåget till Göteborg!