fredag 8 juni 2012

Bio!


Igår firade vi vår bröllopsdag med att gå på bio. Det var första gång jag satte mig i en biostol på fyra år, ja faktiskt. Vi slog till med en storfilm i 3d, Prometheus. Filmen var bra, snygg och jag gillade verkligen 3d-effekterna. Kul att Noomi Rapace var så bra också. Om jag väger in att det var så kul att gå på bio igen drar jag till med en fyra i betyg.

Jag har inte sett något i 3d sedan de där rödgröna pappersglasögonen man hade hemma som liten. Jag visste inte hur detta skulle vara. Jag gillade det. När de visade trailers från andra filmer i början tyckte jag att det var väl mycket och fick nästan lite ont i huvudet. Under filmen var det precis lagom och riktigt maffigt, men utan att ta över filmen. Jag fick känslan att det var tur att vi inte satt längre fram i salongen, då kunde vi lätt fått något i huvudet.

Kvällen avslutade vi med stans troligtvis godaste köttbit. Nu är jag väldigt biosugen. Hoppas att vi kan komma iväg på bio snart igen. Kanske till hösten.

(Stort tack till mamma och pappa som passade kidsen!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att ni fick en sådan lyckad kväll! Kram sofia