onsdag 15 juli 2009

Första joggingturen på egen hand

Igår morse stack jag ut på en joggingtur, efter några veckors träningsuppehåll i värmen. På egen hand, för första gången på lääänge. Ingen barnvagn att stötta sig på här inte! Det är verkligen härligt att direkt komma ut vid Röda sten och blicka ut över vattnet. Mindre härligt är det med en gumpig kropp och tunga ben. Nu gäller det att hålla uppe löpträningen. I höst blir det lite orientering och eldprovet blir Uddevalla-patrullen sent i höst. Då ska jag och lillasyster springa tillsammans, och jag ska banne mig inte vara den tröttare av oss.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Shit, vilken press! Jag får banne mig ut och springa hör jag. Ska bli riktigt kul att tävla ihop, och bra att ha ett mål. Kram

Lisa sa...

Ja det får du allt göra. Nu har jag sprungit i morse också. Kram