fredag 15 januari 2010

Sista uppgiften skickad

Äntligen! Jag skickade precis in den sista inlämningsuppgiften i kursen Webbinformatik. Det känns så bra. Man kan tro att jag fått nobelpriset, inte läst en skruttig distanskurs. Men jag känner mig så duktig. Sista tiden har jag helt grottat ned mig i de olika uppgifterna. Det ska bli skönt att få göra annat nu. Det har varit kul att plugga. Jag är lite sugen på att läsa någon mer kurs, men det får bli längre fram.

Selma har hjälpt till genom att leka på egen hand då och då sista dagarna. Och hade inte Fredric jagat på mig hade jag nog fortfarande suttit om filat på den första uppgiften.

Hur blev då den sista uppgiften, hemsidan? Jag gjorde en hemsida för ett påhittat företag: Jollys stickcafé. Den ligger ute ett tag på mitt studentkonto: http://portal.miun.se/~lien0911/

3 kommentarer:

Anita sa...

Det var en fin hemsida du har gjort.

Jag kommer gärna på nybörjarstickkurs- kan behövas det för jag kan inte alls, kanske tar virkning i samma slängen :-D!!

Anita

Lisa sa...

Tack! Om du ska på 5-dagars kanske vi kan ta en kurs :)
Jag har inte bestämt mig helt, men ska eventuellt dig.

Anonym sa...

Jollys stickcafe är alltså bara ett påhittat företag? Jag önskar att det fanns på riktigt!