måndag 26 september 2011

Göteborgsvarvet 2012, 33 veckor kvar


Det är en sak att ha gravidkläder när man är gravid, men nu åtta veckor senare är det inte lika kul. Nu vill jag komma i form så att jag kan slänga gravidbrallorna all världens väg. Göteborgsvarvet närmar sig. Om jag ska nå mitt mål, att slå lillasysters tid från förra året (2.09), är det dags att börja röra på sig.

Status

Vikt: 71,5 - 73 kg.
Känsla: Tung, trött och stor.
Träning: Nope. Några barnvagnspromenader.

Mål
Mitt första mål är att komma igång med två pass i veckan. Ett löppass i veckan med barnvagn och ett löppass utan vagn på helgen. Till en början får jag gå och lunka, bara jag tar mig runt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rätt som det är är du tillbaka i både kroppen och formen. Kör på!
Kram Sofia

Ylva sa...

Vi kan lunka ihop någon dag! Det är dags skärpa sig för min del också, det har blivit för mycket jobb, forskning och soffliggande nu ett tag...

Lisa sa...

Jag lunkar mycket gärna med dig någon dag. Jag hör av mig!