torsdag 24 november 2011

Sunkmaja

Shit, jag ser för bedrövlig ut idag. Dagens outfit består av mina gamla tjockis-jeans som jag nu inte lyckas knäppa översta knappen på och en något för liten skjorta med kräks på båda axlarna. Håret som jag borde ha tvättat i morse har jag satt upp i en liten toft. Det vill säga det hår som inte har trillat av. Jag har kommit in i tappa hår-perioden under amningen. Dessutom mår jag lite illa efter att ha stoppat i mig en rejäl näve pepparkakor under dagen. Det ångrar jag nu.

Jag såg ett "gör om mig"-inslag i Gokväll förut och blev riktigt sugen. Här är jag, hjälp mig.

2 kommentarer:

Ylva sa...

Både du och jag tar oss nog bäst ut när vi vistas i spåret; rosiga, friska, hurtiga och höljda i Skatås barmhärtiga mörker! ;D Väl mött i spåret igen på onsdag!? :)

Lisa sa...

Du är klok du. Jag hoppas och tror att det blir löpning på onsdag. Hör av mig i morgon så kan vi bestämma.