måndag 21 april 2008

Möhippa och balkongfint

I lördags var jag på möhippa för So Fine. Det var ett stort gäng tjejer och en lång dag med många aktiviteter. Jag gillade chokladprovningen i Kronhusbodarna. När jag har varit på det tidigare har man suttit ned och bara tryckt i sig en massa olika sorters choklad och någon tant har snackat lite. Här fick alla baka sina egna tryfflar som man sedan tog med sig hem. Vi gjorde med chilli, jättegoda!

Hursomhelst blev det en lång dag och jag var duktigt trött på söndagen. Vi cruisade runt och hamnade i Kungälv där vi fikade och hälsade på Matt Cross och son som jobbade. Sedan åkte vi och köpte trallvirke till balkongen, som vi snickrade med tills det blev kväll. Efter hårt arbete var det skönt att lägga sig i soffan och titta på inspelad cykeltävling. Jag somnade otroligt skönt och missade helt att heja på min favorit Cungeo. Han lyckades vinna även uta mitt stöd. Kul!

Nu ska vi åka hem och skruva fast det sista på vår fina balkong.

Inga kommentarer: