torsdag 9 februari 2012

Slutet på förkylningsföljetongen

I juldagarna kom jag igång jättebra med löpträningen. Det stora målet är ju att sopa banan med lillasysters tid från förra årets Göteborgsvarv. Hursom, träningen rullade på bra. Den 21 januari sprang jag ett grymt bra löppass med Ylva. Jag var toknöjd och kände att jag verkligen var på gång! Dagen efter kom mjölkstockningen, och efter det har förkylningarna avlöst varandra.

Först nu börjar det vända. Äntligen! Jag är trött på snytpapper, feberfrossa och hostattacker. Jag känner stressen av att varvet närmar sig, men försöker peppa mig med att än finns tid att komma i toppform och gå ner 8 kilo. Till helgen drar jag på mig löparskorna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du börjar blir bättre! Tänk på hur det var efter selma, helt plötsligt var du bara hur smal som helst. Ses i helgen, kram Sofia

Lisa sa...

Ser fram emot att träffa er till helgen!