söndag 6 december 2009

Fullt upp

Selma har fastnat i leklådan.

Vad hände!? Det var oktober och vips så ojade man sig för att det var november och huxs fluxs så är det december och andra advent.

Vad har jag haft för mig den sista tiden?

-Jag har påbörjat en kurs på distans. Verkligen passande såhär i jultider! Det går sådär. (Det är en gammal surdeg som jag borde tagit tag i för längesedan).
-Jag har tvingats ta en paus i virkandet, till fördel för pluggandet. Jag kommer på en massa roliga pyssel jag vill göra... måste bara klara kursen först.
-Vi har fixat lite mer i lägenheten. Selmas rum är mycket finare och idag satte vi upp nya skåp i badrummet.
-Freakat ut över svininfluensan och sedan lugnat ned mig igen.
-Slutat amma!
-Inte tränat alls. Men jag ska skaffa kort på Friskis igen.
-Inte köpt en enda julklapp, men skrivit egen önskelista.
-Druckit riktigt mycket glögg. Gott!
-Köpt tyg och band till två julklappsstrumpor som jag ska sy (till Selma och Fredric). Förhoppningsvis innan julafton. Annars är det bara jag som får julklapp på morgonen.

Selma tycker att det är jätteroligt att gunga.

Inga kommentarer: