onsdag 6 februari 2008

31 som i tur

Jag trodde att 2007 skulle bli mitt år eftersom 7 är min siffra. Jag gillar 2 också. 2007 blev inte mitt år. Därför funderar jag på möjligheten att 2008 kan vara året för mig. 8 är inte någon direkt favoritsiffra. Men om man tänker på att 2004 var ett lyckat år borde det kunna hänga ihop med 2008, 4 gång 2 blir ju 8. Ja, så kan det så klart vara.

Jag fyllde precis 31. Och 31 är 13 baklänges. Då kan man tänka att 31 betyder tur. Så är det. 2008 kommer att bli ett bra år, med tur.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror också det blir ditt år, kan ju inte bli annat om man följer ditt resonemang menar jag. Jag skulle göra vad som helst för att det blir ett toppenår!

Anonym sa...

Kan du inte ringa så testar vi det där med kommentaren! Tror det funkar.
Kram

Anonym sa...

Kan du inte ringa så testar vi det där med kommentaren! Tror det funkar.
Kram