tisdag 23 september 2008

Jakten på mammakläder fortsätter

Imorse krisade jag igen över min garderob. De mammakläder jag köpte i helgen var mest bekväma softar-kläder. Jag har fortfarande inget snyggare. Därför smet jag in till stan på lunchen idag. Viktigast var att hitta ett par jeans. Nu har jag bara ett par som är lillasysters.

Jag började på Polarn och Pyret. Där hittade jag två par jeans. Jag slog till på båda. Det är ett par snyggare jeans och ett par stretchjeans. Egentligen tycker jag att inte att jag passar i stretch nu. Men det struntar jag i.

Vidare på Lindex fick jag snopet veta att de inte har mammakläder längre.

Jag gjorde ett snabbt besök på Topshop också. Där hittade jag en finstickad top som inte var mammakläder men ändå satt snyggt. Det ska vara den på bilden nedan. Den är snyggare live. Annan färg och lite bylsigare.

Inga kommentarer: