lördag 14 november 2009

Patrull-orientering med lillasyster

Idag var det så dags för det stora orienteringsmålet i höst. Det var lång tid kvar när vi bestämde oss för att springa Uddevallas Silva-trofen. Helt plötsligt var det dags, och jag hade inte alls tränat sådär mycket som jag tänkt mig. Det var i alla fall jätteroligt. Och jag tycker själv att jag faktiskt sprang riktigt bra. Alla startar samtidigt, och man springer i par. Det var en gubbe som knödde och fånade sig trots att hans partner var långt bak. Det fick mig att tända till ordentligt, och någon form av kondition infann sig.

Igår försökte jag få tag på Selmas läkare för att utreda om hon kan vaccineras eller inte. Jag blev jätteglad då jag kom fram redan kl. 8. Men vår läkare skulle inte vara där under fredagen, så vi kunde bara lämna ett meddelande. Hon ska ringa upp under veckan. På måndag ska jag försöka att ringa igen, och så ska jag och Fredric se om vi kan få vaccinerat oss.

Selma verkar dela mitt intresse för blommor.

Inga kommentarer: