tisdag 24 maj 2011

Hellweek

Vi har en galen vecka. För mycket på jobbet båda två. Jag har en viktig deadline. Och just nu när jag ska vara klar med vårens arbete börjar veckan med stort datastrul på måndag morgon. Först idag började jag komma åt arbetet igen. Tur att jag hade ett par egna halvgamla backuper och en färsk utskrift.

I måndags var jag hos barnmorskan på MVC. Det rullar på. Imorgon ska Selmas förskola på utflykt. Jag skulle egentligen följa med, men Fredric hoppar in istället. Tack och lov för det! På torsdag ska jag på äggprovokation med Selma. Blodprovet vi tog för ett tag sedan visade lågt värde som förhoppningsvis innebär att Selma tål ägg i tillagad form. Hoppas, hoppas!

6 kommentarer:

Sofia sa...

Håller tummarna för ett bra reslutat imorgon!
Ni får käpma på, snart är veckan slut och då kan ni njuta.
Längtar massor efter er och ser mycket fram emot att campa på undervåningen. Kram kram

Lisa sa...

Det ska bli spännande med äggtestet idag. Selma vinkade till Oliver och Justin på datorn i morse. Det ska bli kul när ni kommer och bor över!

Anonym sa...

Hej

Hur gick äggtestet idag?
Hoppas Ni inte stressat för mkt i veckan, har också en "häst"vecka 6 dar på raken:(
Therese

Anonym sa...

Hej, provokationen gick jättebra. Inga reaktioner!

Vi skall börja så smått med ägg i tillagad form. Det blir Oatly havrepannkakor till frukost på lördag eller söndag...Ni får komma om ni är pannkakssugna!

Fredric

Anonym sa...

Pannkaksfrukost låter mysigt men idag jobbade jag och imorgon hoppas vi på sovmorgon för att sedan bege oss till Liseberg. Men kommer gärna en annan gång med våra vilda killar på pannkakor
:D Therese

Lisa sa...

Hoppas ni hade det bra på Liseberg! Vi får ta pannkakor en annan dag istället. /Lisa