fredag 20 april 2007

Solen skiner

Nu skiner solen åter. Så även i mitt sinne.

Kursen igår var inte så tokig ändå.

Jag tycker fortfarande att granntanten är jobbig. Det löser sig. Dessutom ska Johnny Rocker gå sista ronden mot henne. Jag tror på knock. Nu ska jag lägga på minnet att det inte alltid är bra att vara extra hjälpsam.

Min varma tröja i skåpet är borta. Det kanske är lika bra. Jag hörde att en smygkikare huserat i omklädningsrummet. Märkligt!?

Snart är det helg. Trevligt! Jag vill ta semester en vecka och bara fixa i lägenheten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner igen mig allt för väl i din beskrivning av "grannen". Vi var extremt hjälpsamma mot de vi bytte vår lägenhet men fick bara skit som tack tillbaka.

Folk e konstiga...

Lisa sa...

Visst är det konstigt! Nu har vi sagt tack och hej för sista gången. Så skönt!