fredag 11 januari 2008

Välförtjänt vila

Idag har jag vilodag. En riktig beordrad vilodag. Härligt! Nu har jag tränat bra i tre dagar och det känns verkligen i hela kroppen.

I tisdags körde vi testcykel. Johnny Rocker höll i passet. I onsdags sprang vi grusåttan i Skatås. Inget galet tempo, men ändå. I går torsdag var det testcykel igen, med Matt Cross vid styret. Jag har inte riktigt kommit in i testcykelsnacket ännu. I början brukar den som håller i det dra igenom hur passet ser ut. Jag fattar inte alls. -Vi kör fyraminutare, det blir tio tio, femton tio, fyrtifem femton, och fem tio och sedan tio tio ........bla bla bla. Yeah right!




"Om du gillar the Wire och Sopranos då är nya tv-serien Brotherhood något för dig." Jag älskar the Wire och litar på alla andra som sett Sopranos att den också är bra. Därför bänkar jag mig framför Brotherhood som drar igång ikväll. Förväntningarna är höga.

Inga kommentarer: