fredag 31 oktober 2008

There´s a hole in my bucket

Inför varje vecka konstaterar jag att nu, nu kommer det att bli lugnare på jobbet. Efter denna veckan kan jag koppla av, göra fint hemma och höra av mig till folk igen. Men så tar det lite längre tid att göra saker än vad jag tänkt mig, och plötsligt har ytterligare en vecka gått och jag fixar där det läcker mest. På måndag är det i alla fall big time deadline. Det ska bli skönt. Sedan ska jag börja städa upp mina gamla surdegar innan jag går hem.

Nu har vi tagit helg. Skönt! I ugnen lagar kycklingen sig, och jag ska göra en smarrig sallad när jag lyckas ta mig ur soffan.

Imorgon åker vi till Falun för att tävla och titta på cykelcrosstävling. Det ska bli kul med en helgtripp. Trist bara att vi måste åka halv fem.

Bäst är att lilla bebisen skojar runt i magen.

Inga kommentarer: