måndag 27 oktober 2008

Magknip aj aj

De senaste veckorna har det tryckt mer och mer i magen. Jag antar att det är ont om plats för alla prylar och pytslar som ska samsas med bebisen. Nu gör det faktiskt riktigt ont, jätteont. Jag har magknip, och det går inte över. Gårkvällen räddades av en Alvedon, men jag kan ju inte äta dem i 98 dagar. Hur ska detta gå?

Jag vill helst inte stoppa i mig en massa tabletter som går vidare till lilla bebisen. Nu ska jag iaf testa Minifom, som man ska kunna ta som gravid. Annars spricker jag snart, och det vill nog inte bebisen heller.

Idag är jag riktigt ynklig. Jätteont i magen, och trött trots att jag sov bra i natt. Jag vill åka hem och lägga mig under filten i soffan och äta glass.

Igår natt sov jag inte alls bra. Då drömde jag om inbrotten vi haft i källarföråden (på riktigt alltså). I drömmen hade tjuvarna tagit flera av mina julpynt. Jag var jätteledsen när jag vaknade, men det var inte sant som tur var.

Jag längtar jättemycket efter bebisen nu. Tror att jag har blivit lite skadad. I marmorimitationen på jobbtoaletten anar jag bilden två olika bebisar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära du, jag vet inte om det är läge för mer knark nu. Kanske dags för rehab?