måndag 15 december 2008

Shop til you drop

Jag hittade mitt favorit-barnklädesmärke på nätet för några år sedan: Liten. Då kunde jag inte låta bli att köpa några plagg, trots att vi sagt att vi skulle vänta med det. För ett halvår sedan promenerade jag i kvarteret och upptäckte till min förvåning att jag i princip bor granne med stället.

Tyvärr ska de lägga ned. Men först var det dags för utförsäljning i lördags. Jag begav mig dit tillsammans med Lina för att fynda. Vi gick båda igång bland klädhyllorna. Budgetar spräcktes flera gånger om. Som tur var hade de gott om små storlekar. Här är ett axplock bland mina fynd. Natten till söndag kunde jag inte sova, jag var hög på bebiskläder.
.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Liten gör verkligen super "chicka" kläder...men oj vad många klänningar...är det kanske några som vet vad det är som ska komma ut???? hmmmm...
Mvh Malin D

Anonym sa...

Vi köpte självklart lika många pojkvarianter. Räkna med en grym blocketrea i februari.

/Fredric

Anonym sa...

ja det är lika bra o passa på o fynda dessa fantastiska barnkläder för det är inte ofta man ser "Liten" kläder med nedsatt pris kan jag lova...jag har letat!!! Kram kram, ta hand om er och God Jul och Gott Nytt År från oss här i trollhättan... Nefeli, Malin och Mattias

Anonym sa...

Visst är kläderna fina! Särskilt klänningarna. God Jul och Gott Nytt År!