lördag 3 november 2007

Hur tänkte hon?

Det skrivs högt och lågt om Schenströmsaffären. Jag undrar vad de egentligen pratade om, men framför allt varför? Hon måste ju uppenbarligen vara rätt skärpt, hur kunde hon vara så klantig. Märkligt! Jag tycker lite synd om henne, men hon fick 2 miljoner att trösta sig med. Jag gissar att hon snart är tillbaka, och det gör mig ingenting.

Det är väldigt lustigt med ersättaren Nicola Clase som betalat svart när fritidshuset byggdes om. Hur tänkte hon? Nyheterna filmade två urtjusiga hus med sjöutsikt. Två stycken, och hon kunde inte betala de 15000kr extra för att göra rätt för sig. Det är ju löjligt, och korkat om man vill göra politisk karriär.

Jag undrar vad Reinfeldt säger när han kommer hem från jobbet. Kanske: -Fan, du anar inte vilken dålig dag jag haft!

Inga kommentarer: