tisdag 6 november 2007

Löpträning i Skatås

Träningen rullar på riktigt bra. Jag märker inte så mycket på vågen, minskar kanske ett hekto i månaden. Men det är på rätt väg i alla fall. Lillasyster tyckte att jag såg smal ut när vi träffades på dopet i helgen. Då blev jag glad.

Eftersom vi håller i löpträningen finns det ingen möjlighet att smita undan. Perfekt vid dålig karaktär. Idag sprang vi grus-8:an. Det är en av mina favoritrundor trots den långa kilometerrakan. Och efter ett löppass är det extra gott med ett litet glas rött.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar våra rundor på den slingan! Visst hade vi det bra, du och jag i din etta. Jag trivdes fantastiskt bra i alla fall.

Anonym sa...

Har du kollat Jennys blogg, där Fredric har kommenterat och Jaenny har svarat? Jag håller absolut med henne.

Lisa sa...

Visst var det kul när vi bodde och tränade ihop! Vi kanske kan köra träningsläger en helg.

Jodå, läste på Jennys blogg och blev jätteglad.