måndag 12 november 2007

Vart tog helgen vägen?

Vad hände egentligen? Jag är helt säker på att jag i fredags sa: -Härligt nu är det heeeelg, till Johnny Rocker. En sekund senare vaknar jag upp trött och rädd. Det är måndag morgon. Hur gick det till?

När jag tänker efter har vi ändå hunnit med en hel del.
Tacos, vin och the Wire i fredags.

Lördagen startade vi med introcross i Skatås (se nedan). Det var en härlig dag med sol, fika och många glada cykelcrossare som övade på olika hinder. Jag passade på att fota, särskillt vid sandhindret där många for i backen. Det var en bra förmiddag, extra roligt var det för Johnny Rocker som bytte till sig en cykel. Var han nu har tänkt att vi ska ha den?



Mitt på dagen passade Johnny Rocker på att träna lite, och jag passade på att sova lite. Jag är så trööött av mina mediciner nu. Efter tupplur och träning bar det av till cykelklubbens knytkalas, men god mat, prisutdelningar och cykelsnack.

I söndags var det distanscykling för Johnny Rocker. Jag fejade och fixade hemma. Sedan varvade vi ned på favvofiket Marmelad och gjorde oss ett kvällsärende hem till familjen Hjalleböl.

Helgen avslutades med de tre avsnitten av Levande föda som vi spelade in förra helgen. Usch och fy! Så läskligt. Förmodligen har jag den miniserien att tacka för nattens mardröm. Hu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mediciner?? Was is los?