tisdag 3 februari 2009

Över tiden

Japp, då har vi börjat gå över tiden. En dag över. Tja, jag är inte så överraskad egentligen. Det skulle vara så kul att få ringa till Fredric och säga att det är dags att kasta sig hem. Imorgon ska jag till barnmorskan igen. Uppenbarligen tyckte inte Östra att det behövdes någon viktskattning på vår bebis. Jag ska försöka pusha lite för det ändå.

Dagens höjdpunkt skulle bli damernas Super-G. Men det blev en riktig flopp. Först körde var och varannan tjej ur. Sedan kom den första svenska tjejen och tog sig imål, men på tok för långsamt. Efter att ytterligare en tjej kört ur var det dags för Anja. Hon åkte också för långsamt och avslutade med att köra ur. Efter det var det inte särskilt intressant längre.

Istället har jag ägnat dagen åt att skura badrumsgolvet. Det är inte min bästa hushålls-syssla. Jag är alltför omständig, och det blir inte så bra heller.

3 kommentarer:

erika sa...

jag tror det blir ett födelsedagsbarn - din bästa födelsedagspresent någonsin! :-)

Anonym sa...

Inget här än, undra om det inte hänt nåt i alla fall. /En som också nu följer detta med intresse

Anonym sa...

Tyvärr får jag göra er (och mig) besvikna. Inget har hänt ännu. Kul att ni håller koll!