torsdag 22 februari 2007

Lägenhetstitt

Äntligen! Vi har varit i vår nya lägenhet för första gången. Idag var det en första kontroll av att rätt grejer är på plats. Det kändes skitbra. Lägenheten kommer att bli riktigt snygg. Jag vet inte vad som var bäst. Fondväggen i sovrummet var läcker. Tjejen från byggföretaget sa att det var den snyggaste tapeten i alla lägenheter. Köket blir också bra, och badrummet. T o m klädkammaren var över förväntan. Den var nästan som ett litet rum med fönster i.

Det enda negativa jag kan komma på var att hallgluggen var lite mindre än jag tänkt mig. Det var ett proppskåp i hallen som jag inte gillade heller. Det gör inte så mycket. Jag har tänk sy en anslagstavla med förvaring i och den kan vi sätta över proppluckan.

Tjoho, nu vill jag tillbaka till lägenheten. Ikväll ska vi på informationsmöte. Vilken toppendag!

Inga kommentarer: