måndag 5 februari 2007

Födelsedag

Idag fyller jag 30 år. Det känns lite speciellt och väldigt trevligt. Inte så att jag har någon ångest och åldersnåja. Det har jag faktiskt inte. Istället blir jag blir väldigt lätt sentimental och tänker på sådant som varit och aldrig kommer igen.

Jag ska inte ha någon fest nu. Dels är jag inte på festhumör efter missfallet. Och dessutom ska vi flytta snart, så jag ska fira med fest då istället.

Jag och Jonny Rocker firade i helgen. Vi smet till Halmstad. Det blev en skön helg med champagne på rummet, god middag, sömnig hotellfrukost och ett par nya fina örhängen till mig.

Söndagskvällen ägnade vi åt skräckfilm. Usch! Vi såg ”House of 1000 corpses”. Den var lite annurlunda och äcklig. Jag gillade den inte. Men det kanske är meningen med skräckfilm. Att man inte ska gilla det.

Senare i veckan kommer familjen ner och firar mig. Då blir det utemiddag igen.

Idag är min dag. Jag är 30 år nu. Shit!

Inga kommentarer: