fredag 2 februari 2007

Selfish

Selfish har släppt en skiva. Den har jag haft länge. Jag kommer inte ihåg när eller varför jag köpte den. Till en början gillade jag den inte alls. Men jag tyckte att Lina Englund var snygg. Jag kom ihåg henne från den gamla TV-serien Storstad. Där var hennes roll tillsammans med en kille som spelades av Eric Ericson. Det var där jag fastnade för honom första gången. Sedan dess har man kunnat se honom lite här och där. T ex i serien De drabbade. Han är definitint med på min top5-lista. Men vad hände med han som spelade Koma i Storstad?

…tillbaka till Selfish-skivan. Jag har alltså haft den länge. Men för kanske 5 år sedan blev den stulen när jag hade inbrott i bilen. Så klantigt att ha den i bilen! Jag har inte sett skivan någonstans sedan dess. Tills jag för några månader sedan surfade in på Goldfish records hemsida. De hade ett exemplar kvar! Nu är skivan min igen.

(Eventuellt ska Lina Englund och David Shutrick ge ut något nytt under 2007. )

1 kommentar:

Anonym sa...

jag skulle gärna vilja lyssna på den skiva finns det möjlighet att du kan bränna den till mej? undrar kristin.
kistinja81@hotmail.com