måndag 12 februari 2007

Trevlig helg

Helgen som gick var trevlig. Vi hann med mycket. Städning, packstart, TV-sport, Melodifestival, fikabesök, träning och utemiddag.

Till Jonny Rockers förtret tittade vi på Melodifestivalen i lördags. Jag hade gissat rätt så bra. Lärarinnan från Munkedal imponerade inte på mig. Jag tror inte att det kommer att gå så bra för henne i finalen. The Ark var bra. Dem håller jag på framöver. Det var tråkigt att Regina Lund tappat rösten. Jag tror att hon förlorade röster på dräkterna och koreografin. Nu ser vi fram emot nästa delfinal.

På söndagskvällen firade vi återigen min födelsedag. Det var mina föräldrar samt lillasyster Gräddnos och hennes man Homer som kom på besök. Pappa bjöd på middag på Taras. Det var jättegott såklart. Kvällen avslutades med kaffe och glass hemma hos oss. Då fick jag öppna presenter igen. Trevligt. Jag fick ett jättefint halsband av lillasyster.

Inga kommentarer: