tisdag 27 januari 2009

Vecka 40

Idag börjar sista veckan, vecka 40. Det känns inte alls som om det är något på gång. Jag antar att jag klassas som höggravid nu. Jag känner mig inte alls så groteskt stor, tills jag tittar mig i spegeln. Om jag gungar lite på knäna eller svänger på baken ser det otroligt löjligt ut, ungefär som de knäppa speglarna på Liseberg.

Om inget har hänt innan söndag ska vi tillsammans med alla andra CX-fans till Götas här i Majorna för att äta gott och titta på Eurosportsändningen från cykelcross-VM.

Nu är det dags att heja på handbollskillarna igen. Filmen vi hyrde i söndags, Righteous kill, var ungefär lika tråkig som Frankrike-matchen var dålig.

6 dagar kvar till avspark.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Okej, snart dags för avresa till Familjelandet. Ett sista tips från coachen är väl på sin plats tycker jag; Lita på att personalen vet vad dom säger och följ kroppens instruktioner. Allt kommer gå hur bra som helst! Lycka till på den största dagen i era liv, snart får ni se vem som ligger därinne och sparkar!
Kram!

Anonym sa...

Äntligen snart dags...Gläds med er bara så ni vet...det ska bli så spännande att få höra din upplevelse...Lycka till nu och ta hand om er alla tre...En stor dag är i antågande!!!Kram kram Malin Danielsson

Anonym sa...

Jag väntar med spänning, ett stort lycka till och ta hand om er!
Stora kramar,
Ylva

Anonym sa...

Tack för alla lyckönskningar! Det är peppande.

Ylva, shit vad tiden går. Som vanligt. Vad kul att höra från dig. Hoppas allt är bra med dig.