tisdag 20 januari 2009

Ledig!

Föräldraledigheten är påbörjad. Idag är min andra lediga dag. Det är nog tur att jag gick hem nu. Jag är mycket tröttare än tidigare och kroppen värker. Det skulle passa bra om det drog igång i början på nästa vecka. Då hinner jag fixa det sista. Idag tänkte jag tvätta bebisens första kläder.

Idag går vi in i vecka 39. Det är ju otroligt. Knappt två veckor kvar till beräknat datum.

Jag gillar att det är så mycket bra sport på tv just nu. Tre av mina fyra favoriter bland tv-sporter sänds nu. Längdåkning, skidskytte och handboll. Men det går verkligen inflation i bragdbegreppet. Visst, jättekul och lite överraskande att handbollskillarna slog spanjorerna igår. Men inte var det någon bragd som GP's rubriker ropade ut. Då får de nog ta hem VM-guldet först.

Inga kommentarer: